آیا برای خرید از لوازم روز باید در وب‌سایت فروشگاه عضو باشم؟

بله برای خرید از لوازم روز باید عضو باشید. این عضویت به سادگی هر چه تمام فقط با وارد کردن شماره موبایل و نام و نام خانوادگی شما امکان پذیر شده است. مزایای عضویت در سایت:

  • سریع ‌تر و ساده ‌تر خرید کنید؛
  • به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید؛
  • لیست علاقمندی‌‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید؛
  • نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید؛
  • و در جریان فروش‌ های ویژه و قیمت روز محصولات قرار بگیرید.

روش ثبت سفارش کالا چگونه است؟

برای خرید از سایت لوازم روز ابتدا پس از انتخاب و بررسی کالای مورد نظر، آن را به سبد خرید اضافه و مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید. حتما در زمان ثبت سفارش مربوطه مشخصات و مبلغ نهایی، نام کالای مربوطه را به دقت بررسی کنید و اطمینان حاصل نمایید.

برای سفارش کالا به کمک نیاز دارم، چگونه و با چه کسی تماس بگیرم؟

 اگر  سؤال یا ابهامی برای شما به وجود آمد برای تیم پشتیبانی ما در واتس اپ، ایمیل و یا از طریق صفحه ارتباط با ما سایت پیام بگذارید تا در کوتاه‌ترین زمان به شما پاسخ دهیم. پشتیبانی لوازم روز در روزهای غیر تعطیل (از ساعت 9 الی 21) پاسخگوی شما هستیم.

در چه ساعاتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟

در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد. لوازم روز در اسرع وقت و کوتاه‌ترین زمان برای پیگیری سفارش کالای شما اقدام می‌نمایند.

آیا امکان لغو سفارش وجود دارد؟

بله، در هر زمان از ثبت سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد ولی پس از ثبت کالای  و پرداخت وجه آن، باید با پشتیبانی لوازم روز تماس بگیرید.در صورتی که سفارش را ثبت کرده‌اید لازم میباشد که حداکثر تا 24 ساعت بعد از آن با لوازم روز تماس بگیرید تا اگر سفارش شما بسته بندی و ارسال نشده باشد ظرف 72 ساعت کل وجه شما برگشت داده می‌شود. در صورتی که سفارش شما بسته بندی شده باشد اما ارسال نشده باشد هزینه بسته بندی از شما کسر و الباقی وجه طی 72 ساعت بازگشت داده خواهد شد. اگر کالای شما ارسال شده باشد می‌توانید پس از تحویل کالا (کالا به هیچ عنوان نباید از پلمپ اصلی خود خارج شود) و هماهنگی با پشتیبانی کالا را ارسال کنید و پس از بررسی آن توسط تیم ما مبلغ آن به حساب شما واریز میشود. (توجه داشته باشید که در صورت ارسال کالا هزینه پستی جهت برگشت به عهده مشتری خواهد بود.)

آیا برای اطمینان از پردازش ثبت سفارش، لازم است که با شما تماس بگیرم ؟

خیر، در صورت لزوم ما با شما تماس می‌گیریم.

آیا امکان ارسال کالا برای دیگران وجود دارد؟

بله، چنانچه می‌خواهید سفارش مربوطه به آدرس دیگری غیر از آدرس شما ارسال شود، با ثبت آدرس مورد نظرتان در هنگام ثبت سفارش ٫ کالای مربوطه به آدرس ذکر شده تحویل داده می‌شود.

اگر کالای ارسالی با کالایی که در وب‌سایت لوازم روز دیدم مغایرت داشت، باید چکار کنم؟

می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا واتس اپ هرگونه مغایرت را به  پشتیبانی اطلاع دهید. بدیهی است فروشگاه لوازم روز خود را موظف به عودت کالا می‌داند و کارشناسان ما شما را جهت بازگشت یا تعویض کالا راهنمایی می‌کنند.

چه مدت زمان طول می‌کشد تا کالا به دست من برسد؟

برای راحتی شما عزیزان لوازم روز شرایط ارسال کالا را به صورت‌های زیر در نظر گرفته است که زمان هر نوع ارسال بستگی به شرایط زیادی از جمله مسافت و نوع انتخاب شما دارد.

ارسال به صورت پیک فقط شهر ارومیه (پس کرایه): سفارشاتی که تا ساعت 18 ثبت شوند عصر همان روز تحویل داده می‌شود و سفارشاتی که از ساعت 18 ثبت شوند، ارسال آن به ساعت 10 صبح اولین روز کاری موکول خواهد شد. (همچنین امکان خرید یا دریافت به صورت حضوری هم امکان‌پذیر است.)
ارسال به صورت پست پیشتاز که بستگی به مسافت بین 4 الی 8 روز کاری به طول می‌انجامد. توجه داشته باشید که هزینه آن بستگی به کوچک و بزرگ بودن سفارش متفاوت است.

کالاهای خریداری شده را می‌توانم مرجوع کنم؟

لوازم روز برای این مسئله هم راه حلی دارد که شرایط و ضوابط آن را در سیاست مرجوعی می‌توانید مطالعه نمایید.

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت