مشتری گرامی شرایط لغو ، مرجوع سفارش در زیر کامل توضیح داده شده است لطفا مطالعه کنید.
به منظور ثبت لغو و مرجوع سفارش شرایط لغو ، مرجوع سفارش را مطالعه کرده و در صفحه لغو ، مرجوع سفارش درخواست خود را ثبت نمایید.
در صورتی که مشتریان قبل از ارسال سفارش لغو سفارش خود را به بخش فرم لغو و مرجوع سفارش اعلام نمایند، کلیه پرداختی های ایشان شامل هزینه های حمل قابل بازگشت خواهد بود. اما اگر اعلام مشتریان به بخش پشتیبانی پس از دریافت کالا صورت پذیرد، مبلغ قابل بازگشت معادل کل مبلغ منهای هزینه های حمل انجام شده می باشد. شرط اصلی لغو سفارش بعد از تحویل به دلیل انصراف از خرید این است که مشتری محصول را در شرایط اولیه خود (پلمپ و سالم) تحویل فروشگاه لوازم روز نماید و هیچ گونه استفاده ای از آن نشده باشد. لغو یا مرجوع سفارش در محصولات مجازی و نرم افزار و بازی به دلیل انصراف از خرید یا بعد از استفاده از آن پس از تحویل امکان پذیر نمی باشد. در صورتی که محصول دریافتی به لحاظ ظاهری (مانند رنگ) یا فنی (مانند میزان حافظه) یا محصول اشتباهی ارسال شده با سفارش ثبت شده مغایرت داشته باشد، ابتدا لازم است مشتری ظرف حداکثر ۱۲ ساعت موضوع را به اطلاع پشتیبانی سایت از طریق فرم برساند و برای بازگشت کالا بدون هرگونه آسیب یا باز کردن جعبه با پشتیبانی هماهنگی لازم را به عمل آورد. در صورت پرداخت از درگاه زرین پال مبلغ قابل بازگشت ظرف مدت ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری عودت خواهد شد. لطفا پس از هماهنگی با پشتیبانی، نسبت به ارسال کالای مربوطه اقدام نمایید. تصمیم گیری در مورد سفارش های بازگشتی بر عهده کارشناسان لوازم روز می باشد. زمان رسیدگی تا ۳ روز کاری است. این موضوع از طریق شماره تماس به اطلاع مشتریان خواهد رسید.
ضمانت ۷ روزه برای تمامی محصولات حتی برای محصولاتی که با گارانتی شرکتی ارائه می شوند می باشد که در صورت وجود ایراد سخت افزاری و اشکال های فنی فرصت ۷ روزه بعد از تحویل کالا برای بازگشت و مرجوع را دارا می باشند. ضروریست جعبه یا کارتن اصلی و تمامی محتویات محصول خریداری شده تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، به صورت سالم نگهداری شود تا در صورت بروز مشکل به فروشگاه عودت داده شود. وجود هرگونه شکستگی، خط و خش، ضرب دیدگی و دستکاری و برخورد با مایعات و نوسانات برق سبب عدم برخورداری از این امکان می گردد و ایراد ، اشکال های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، شامل نمیشود و پس از گذشت ۷ روز از تحویل به هر دلیلی مرجوعی امکان پذیر نمی باشد. در صورتی که بر اساس نظر کارشناسان لوازم روز ، ایراد یا مغایرت مورد تایید قرار گیرد، هزینه های ارسال بر عهده لوازم روز خواهد بود؛ در غیر این صورت بر عهده مشتری خواهد بود. توجه در صورت تایید ایراد و مغایرات فقط هزینه های ارسال با پست پیشتاز بر عهده لوازم روز خواهد بود.
پس از گذشت ۷ روز از تحویل محصولاتی که گارانتی شرکتی دارند، تحت شرایط تعیین شده توسط شرکت ضمانت کننده، از خدمات این شرکت ها برخوردار می باشند و لازم است در صورت آسیب و ایراد فنی با شرکت گارانتی مربوطه تماس گرفته شود.
لوازم روز | فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی و تکنولوژی